Plane type: | IL18D |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Cubana (CUB/CU) |
Registration: | CU-T1270 |
Author: | Petr Popelář |
Date taken: | 1988 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 4407× |
A třeba to s tou IL-96 300 i výjde. Uvidíme.
Nouvelair: no že bych toužil zrovna po přímé lince z Kuby...? Ale s jejich IL96 by to bylo pěkné oživení provozu v PRG, to jo.
tuhle linku by meli obnovit obcas mi pripada kdyz se koukam na ty stary fotky ze driv jsem letaly z mnohem vetsi dalky vic nez dnes
Do roku tušim 68 se létalo na Kubu BB OK MBA a MBB, to přišla OK YBA a YBB Il 62. BB byly vráceny CUBANĚ. Souběžně s BB začli létat v roce 67 nebo tak nějak IL 18D, ale nic moc, nedalo se to srovnat s Británkama. Měl jsem tu čest Británkou letět a to šestkrát. MBB i MBA. Létalo se přes Shannon a Gander, kde dost lidí končilo, přestože měli letenku až do Havany. Letušky ještě upozorňovaly na občerstvení v Ganderu, že je v ceně letenky, ale lidi mizeli jednou z bran ke svobodě, která se takto realizovala. Uvnitř i vně byli BB nádherná letadla, rád vzpomínam. Kdyby tak někdo měl fotky vnitřku, bych plesal.
PAPA
Létali jsme i s Bristol Britannia. A sedalo se třeba i na Azorech.
Tohle bylo v době, kdy už létala Il-62, buď to byl charter nebo technický let z/do revize go CCCP.
Il-18 Cubany jsem tu viděl snad jen jednou:-D
Když letěla babička na Kubu (někdy okolo roku 1980) tak měli mezipřistání v Montrealu, říkala, že letěla vrtulovým letadlem, počítám tedy že to byla právě 18, ale nemohu typ letadla zaručit :)
To by mě docela zajímalo,kolik těch stopů cestou sem(s větrem do zad) měli a obráceně(proti větru).
Tohle je IL-18D s větším doletem,ale nevím nevím,jestli by to dala nonstop.
Co ty na to,Petře?
Jak to tenkrát lítalo?
Díky.
Jasně, že až z Havany, ale s mezipřistáními. Zhruba tak, jako Travel Service nyní s Boeing 737, když neletí dálkový 767.
14 records
Copyright © 1999-2025 planes.cz | CMS
tak v tomhle bych se někde nad Atlantikem fakt třásl strachy :-)